Zes modeprenten uit La Dernière Mode

Centraal Museum
1902/1905
aankoop, 1984-01-06

001: Tien vrouwen zomerkleding een park: verschillende jurken en hoeden verschillende kleuren. Bij elke vrouw staat een nummer, van 1 tot 10. Links en rechts onder het beeld staan schetsen van de verschillende jurken.

002: Tien vrouwen winterkleding binnenshuis: verschillende jurken, mantels en hoeden verschillende kleuren. Links en rechts onder het beeld staan schetsen van de verschillende jurken.

003: Tien vrouwen zomerkleding een park: verschillende jurken en hoeden verschillende kleuren. Bij elke vrouw staat een nummer, van 1 tot 10. Links en rechts onder het beeld staan schetsen van de verschillende jurken.

004: Tien vrouwen zomerkleding een park: verschillende jurken en hoeden verschillende kleuren. Links en rechts onder het beeld staan schetsen van de verschillende jurken.

005: Tien vrouwen winterkleding een landschap met landhuis op de achtergrond: verschillende jurken, mantels en hoeden. Bij elke vrouw staat een nummer, van 1 tot 10. Links en rechts onder het beeld staan schetsen van de verschillende jurken, ook genummerd van 1 tot 10.

006: Tien vrouwen zomerkleding een park: verschillende jurken en hoeden verschillende kleuren. Bij elke vrouw staat een nummer, van 1 tot 10. Deze nummers zijn omcirkeld. Links en rechts onder het beeld staan schetsen van de verschillende jurken.