Rechthoekige metalen speldje met "VREDE VICTORIE VRYHEID", oranje V-teken, oranje zon en Nederlandse vlag

2

Rechthoekig metalen plaatje aan speld. Links: V-teken. Midden: rijzende Oranje zon, waarboven tekst. Rechts: Geëmailleerde nationale kleuren rood wit blauw.

Doorzoek de website met tags
61973
Museum Rotterdam
1985.02.01

29 jul 2017

Goedendag,
Wij zijn de Springplank, een kringloopwinkel voor en door mensen met een beperking.
Wij hebben een dergelijk speldje binnen gekregen, zo te zien is de staat van ons speldje in een betere conditie qua verf.
Heeft u enige informatie over dit speldje?

Bij voorbaat dank

1 aug 2017

Goedendag! Wat een leuk bericht. Wij raden u aan om een email te sturen aan [email protected]. Zij zouden eventueel meer informatie kunnen geven over dit object! We zijn erg benieuwd. Hartelijke groet, Modemuze