Lingerieset van glanzende roze charmeuse, bestaande uit een hemdje en wijd broekje, afgebiesd met zwart, applicaties in zwart, op hemd een hart met sleutel, op broek een hangslot

72403-1-2
Museum Rotterdam
1930/1940
Opschriften
Binnenzijde hemd en broek label: "BIJENKORF AMSTERDAM - DEN HAAG - ROTTERDAM".
St. Historisch Kostuummuseum. Bedrijfscollectie De Jong’s Lingerie- en Tricotindustrie, Bettekamperpad 45, Ede

Lingeriesetje van roze charmeuse, bestaande uit een hemdje met spaghettibandjes en broekje met wijde pijpjes, afgebiesd met zwart. Het hemdje heeft ter hoogte van de linkerborst een decoratie in de vorm van een hart met een sleutel. Het broekje heeft rechtsvoor een opgestikt zakje met daarop een slot geborduurd.