Jurk, Check, check mate! Bruidspaar S/S 2009

Doorzoek de website met tags
Taminiau, Jan
Zuiderzeemuseum Enkhuizen
Credits
Zuiderzeemuseum Enkhuizen
schenking 2009-09-15

Deze jurk maakt deel uit van het bruidskostuum van modeontwerper Jan Taminiau. De jurk is gemaakt van een ecru geruite katoen, met rode en blauwe strepen. Op de blauwe strepen zijn grote en kleine drukknopen genaaid met rood garen. Jurk met rits van boven tot onder. Geruite stof, ondergrond ruit beige met rode en blauwe strepen. Op de blauwe strepen zijn boven drukknopen genaaid met rood garen. Voering rood. Object is onderdeel van nr. 023903 t/m 023914. Jurk behorend bij het bruidskostuum Jan Taminiau (1975), 2008 katoen en roestvrij staal Deze jurk maakt deel uit van het bruidskostuum van modeontwerper Jan Taminiau. De jurk is gemaakt van een ecru geruite katoen, met rode en blauwe strepen. Op de blauwe strepen zijn grote en kleine drukknopen genaaid met rood garen.