Jak van bedrukt katoen

Doorzoek de website met tags
Zuiderzeemuseum Enkhuizen
1800 - 1900
Credits
Zuiderzeemuseum Enkhuizen
aankoop 1966-05-31

Bedrukt katoen, beige fond met bloem- en bladpatronen in rose, rood, blauw, bruin en groen, klokkend met splitje, korte mouwtjes met plooitjes aan de bovenzijde, gevoerd met een witte katoen, striksluiting op de rug, linnen lintjes keurig opgerold wanneer het jakje niet gedragen werd. Bedrukt katoen, beige fond met bloem- en bladpatronen in rose, rood, blauw, bruin en groen, klokkend van vorm door gerende zijnaden, met splitje, korte mouwtjes met plooitjes aan de bovenzijde, gevoerd met een witte katoen, striksluiting op de rug, linnen lintjes keurig opgerold wanneer het jakje niet gedragen werd.