Jak van bedrukt katoen

Doorzoek de website met tags
onbekend
Zuiderzeemuseum Enkhuizen
Credits
Zuiderzeemuseum Enkhuizen
onbekend

Jak van bedrukte katoen, hoofdkleuren blauw en bruin. Verhoogde taille met opgezette band, lange schoot, gerimpeld lijfje. Langs de hals een gerimpelde strook, aan de binnenzijde afgezet met een afwijkende stof. Wijde ballonmouwen, aan boven- en onderzijde gesmokt. Gevoerd met witte katoen. Sluiting middenvoor, met twee koperen haken en trensjes. Jak van bedrukte katoen, hoofdkleuren blauw en bruin. Jakje heeft verhoogde taille met opgezette band, lange schoot, lijfje ingerimpeld. Langs de hals een gerimpelde strook, aan de binnenzijde afgezet met een afwijkende stof. Wijde ballonmouwen, aan de bovenzijde en onderzijde gesmockt. Gevoerd met witte katoen. Sluiting middenvoor, met twee koperen haken en trensjes. Jak, miniatuur Venhuizen, 1840 - 1850 katoen Jak van bedrukte katoen, hoofdkleuren blauw en bruin. Verhoogde taille met opgezette band, lange schoot, gerimpeld lijfje. Langs de hals een gerimpelde strook, aan de binnenzijde afgezet met een afwijkende stof. Wijde ballonmouwen, aan boven- en onderzijde gesmokt. Gevoerd met witte katoen. Sluiting middenvoor, met twee koperen haken en trensjes.