Gelegenheidsdoek met portretten van president Barack Obama en zijn vrouw, en het Ghanese staatshoofd John Atta Mills en zijn vrouw

Doorzoek de website met tags
Ghana

Gelegenheidsdoek gedrukt in Ghana ter gelegenheid van het staatsbezoek in juli 2009 van de president van de Verenigde Staten, Barack Obama, en zijn vrouw Michelle. De doek toont de portretten van de Obamas en die van het Ghanese staatshoofd John Mills en zijn echtgenote Naadu Mills. De portretten worden geflankeerd door Amerikaanse en Ghanese vlaggen en de datum 'July 2009'.