Brillenkoker, olijfgroen blik met scharnierend deksel en inlegvel (3), 'Willson Goggles'

Maker
Thomas A. Willson & Co
71057-2-3
Museum Rotterdam
1910/1939
Opschriften
Op het deksel: "WILLSON GOGGLES reg.u.s.pat.off.". Kartonnetje in het blik: "WILLSON GOGGLES reg.u.s.pat.off. / STYLE NO. K1 / MADE IN U.S.A. / FEEL RIGHT LOOK RIGHT".
St. Historisch Kostuummuseum.

Langwerpig blikken doosje met een aan één zijde scharnierend bol deksel. Het gehele blik is olijfgroen van kleur met een fijne structuur op de buitenzijde. Op het deksel in zwart de merknaam en het beeldmerk gedrukt. In het doosje een licht inlegvel met opdruk in zwart.