Bril, grote afgeronde vierkante glazen op sterkte, montuur van transparant roze kunststof met witte 'vlokken', veren gevorkt aan het montuur, "EPSILON DESIGN"

Doorzoek de website met tags
Museum Rotterdam
1981/1983
2001.01.19 St. Historisch Kostuummuseum.

Damesbril met vrij grote glazen met een vrij rechte zijde bij de slapen. Montuur en veren van transparant roze kunststof waarin witte ondoorzichtige stukjes verwerkt zitten. De veren vallen vrij laag uit, maar zijn gevorkt en zowel aan de boven- als aan de onderzijde van het montuur net een scharniertje vastgezet. De veren hebben deels een metalen kern.