Borsikkie gedragen door het kind in het pak

onbekend
020681
Zuiderzeemuseum Enkhuizen
1920 - 1960
Credits
Zuiderzeemuseum Enkhuizen
aankoop 1987-04

Borsik voor een jongen gemaakt van paars-lila kunstzijde met geel bloemmotief. Het halsje is afgewerkt met een rood-blauw geruit stofje. De mouwen, het rechter achterpand en de slippen zijn afgewerkt met geel wollen koor. Het jak is gevoerd met blauwe denimstof. Het jak is gedragen voor in de winter. Paars-lila kunstzijde met bloemmotief in geel, halsje afgewerkt met rood-blauw geruit stofje, mouwen, rechter achterpand en slippen met geel wollen koor afgewerkt, zijnaden achter, voering blauwe denimstof, haken en trensjes, voor in de winter, verschoten.