Biografisch verzamelen: L.P. Dekkers, uniformjack met uitritsbare voering bereden politie

Maker
Anoniem
KA 20703
Amsterdam Museum
1980 - 1999
Opschriften
POLITIE/DIVISIE LOGISTIEK/DDR. NR 02-97 N.A.W. NR. 2000443/NAAM L DEKKERS/ADRES/PLAATS/PERS.NR.
schenking 2001 schenking 2001-11-17

Zwart parkamodel jack van zware kwaliteit kunstvezel met glad uiterlijk. Opstaande boord met uitritsbare capuchon. Twee opgestikte heupzakken met klep en een borstzak. Sluiting middenvoor door zes drukknopen met logo en deelbare ritssluiting. Schouderpartij en gedeelte klepzak is uitgevoerd in donkerblaw. Op rugpand zit een reflecterende horizontale balk met diagonale strepen in rood, blauw en grijs. Op beide bovenarmen zit een zwart katoenen badge met in wit opgeborduurde tekst POLITIE. Epauletten met vier gouden strepen (= rang hoofdagent). Met uitritsbare gewatteerde voering.