Sieraad Art Fair/Lectures Marjan Unger: vrijdag

nov '19 08
Gashouder Westergas, Amsterdam
13:30 - 17:30

Onderdeel van lezingenprogramma Sieraad Art Fair. Het lezingenprogramma van de beurs is dit jaar, net als de centrale tentoonstelling, gewijd aan de vorig jaar overleden muze en sieradenpromotor Marjan Unger.

Dagelijks zijn er twee lezingen over onderwerpen die Unger na aan het hart lagen. Na de voordrachten is er gelegenheid vragen te stellen aan de sprekers.

Lezing Glas: Melvin Anderson, Evert Nijland en Mieke Groot, de ontwerpers. Lezing in het Nederlands

Vakmanschap was een geliefd aandachtsgebied van Unger. Werken met glas vereist vakmanschap.
Directeur van het Glasmuseum Astrid Hertog voert een tafelgesprek met drie sieraadontwerpers die met dit materiaal werken.

(13.30-15.00)

Verkooppraktijken / Nieuwe mentaliteiten in ondernemerschap, Chequita Nahar & Kalkidan Hoex, Gabriel Guevara, jonge sieraadontwerpers.

Op veel academies is commercie taboe. Nahar, directeur van MAFAD in Maastricht werpt nieuw licht op zaken die zo veel meer aandacht verdienen!

(16.00-17.30)

Meer informatie: zie website Sieraad Art Fair