Meet Up: Vintageliefde I - Joke Couturage

Joke van Dijk met haar verzameling.
apr '17 02
Modemuze Meet Up
Centrale Openbare Bibliotheek Amsterdam
15:00 - 16:00

Meet Up Vintageliefde I: collectie en modeshow van Joke Couturage op zondag 2 april 15:00 - 16:00

Joke van Dijk – Modeverzamelaar ‘Couturage’, docent Textiele werkvormen en CKV

Joke van Dijk (Couturage) is modeverzamelaar ‘Couturage’ en docent Textiele werkvormen en CKV. Joke vertelt over haar bijzondere collectie en weet met terugwerkende kracht modetrends uit de vorige eeuw te duiden en betekenis te geven voor het heden. Als een van de grootste modeverzamelaars van Nederland heeft zij een enorme kennis opgebouwd van de verschillende modestijlen en hun achtergrond. De presentatie sluit af met een modeshow waarin kledingstukken uit haar verzameling worden getoond.

Na de lezing is er gelegenheid tot het beter bekijken en/of passen van kledingstukken. Er zijn ook enkele stukken te koop die ik te veel heb in mijn collectie. www.couturage.nl

Kaarten / Pay as you like

Er zijn ongeveer 30 zitplekken beschikbaar voor dit evenement. Om een zitplek te verzekeren, kunnen kaarten voor de Modemuze Meet Ups gratis worden besteld via Eventbrite. Bezoekers met een ticket krijgen voorrang op een zitplek.

Op locatie kan een (contante) donatie worden gedaan (Pay as you like) om Modemuze-evenementen in de toekomst ook mogelijk te maken.