Meet Up: Modemuzebloggers & Open podium

Dressmaker in the workshop.
mei '17 21
Modemuze Meet Up
Centrale Openbare Bibliotheek Amsterdam

Meet Up: Modemuze-bloggers & Open podium op zondag 21 mei 15:00 – 16:15.

Diverse sprekers

Mode- en kostuummakers zijn er in allerlei vormen. Vaak zijn het de bekende hoofdontwerpers van modelabels die internationaal furore maken met de nieuwste mode, maar maat- en maakwerk in kleding kent een grote rijkdom aan verscheidenheid.

Dit Modemuze 'Open Podium' staat in het teken van couture en design. Modemuzeauteurs en aangemelden geven een korte lezing over een onderwerp naar aanleiding van hun onderzoeken en publicaties:

- Shari Van der Waals-Atalla (La Rose Couture): historische kleding maken en dragen
- Cara Boccieri: Ways of Change, an ethical fashion brand
- Charlotte de Gier - Weerstand tegen en acceptatie van de New Look

Wil je in het kader van dit thema ook iets presenteren op het Open Podium? Neem contact op met de redactie via [email protected].

Kaarten / Pay as you like

Er zijn ongeveer 30 zitplekken beschikbaar voor dit evenement. Om een zitplek te verzekeren, kunnen kaarten voor de Modemuze Meet Ups gratis worden besteld via Eventbrite. Bezoekers met een ticket krijgen voorrang op een zitplek.

Op locatie kan een (contante) donatie worden gedaan (Pay as you like) om Modemuze-evenementen in de toekomst ook mogelijk te maken.