FDFA - Fashion + Design Festival Arnhem

Logo FDFA Fashion + Design Festival Arnhem, 2017.
jun '17 01
jul '17 02
Evenement
Arnhem

Fashion + Design Festival Arnhem (FDFA) is hét jaarlijks terugkerende stadsfestival waar mode, design, kunst en cultuur met elkaar versmelten. De maand juni wordt weer een bijzondere maand. De stad komt tot bloei met exposities, prikkelende modeshows, indrukwekkende voorstellingen en evenementen.

In de afgelopen jaren is Fashion + Design Festival Arnhem, voorheen Fashion Festival Arnhem, uitgegroeid tot een platform waar creatief Arnhem zich presenteert. Zowel lokaal als landelijk zetten we Arnhem op de kaart door te laten zien wat we allemaal in huis hebben.

Gezamenlijk vieren we deze creativiteit vlakbij de bron. De prachtige, brede vorming die de Kunstacademie ArtEZ biedt, zorgt namelijk voor een constante stroom van volleerde kunstenaars, ontwerpers, musici en dansers. Op deze rijke voedingsbodem bloeit het Fashion + Design Festival Arnhem; met een bundeling van bestaande evenementen, nieuwe initiatieven, exposities, lezingen, workshops, voorstellingen en nog veel meer laat Arnhem zien dat de stad overvloeit van creativiteit.

Zie voor meer info FDFArnhem.nl.