Academy-lezing: Mannentassen: van wapentas tot manbag

Mannentas via The Fashion Tag
apr '17 30
Modemuze Academy
Centrale Openbare Bibliotheek Amsterdam

Academy-lezing: Mannentassen op zondag 30 april 15:00 - 16:15.

Door Leonie Sterenborg – Conservator Tassenmuseum Hendrikje

Van voetballers en hipsters tot zakenmannen en metromannen: een tas mag tegenwoordig niet ontbreken bij de outfit van de man. Hoewel het heel modern lijkt, is de mannentas al eeuwen oud. Conservator Leonie Sterenborg van Tassenmuseum Hendrikje vertelt over de (geschiedenis van de) mannentas in haar lezing.

Flits: Vanity Cases en feminisme

Aansluitend een flitspresentatie door Modemuze-blogger Catherine Regout over Vanity Cases.

Kaarten

Kaarten voor deze Academy-lezing kosten €5,00 en kunnen worden gekocht via Eventbrite.

De lezingen zijn gratis voor Modemuze-bloggers en OBA-leden, maar om van een plek verzekerd te zijn, moet een kaart worden gereserveerd via Eventbrite. Gebruik de code MODEMUZEOBA en neem je OBA-lidmaatschapspas mee naar de lezing.