Academy-lezing: De hoeden van Koningin Beatrix

Modemuze Academy
Centrale Openbare Bibliotheek Amsterdam
15:00 - 16:15

Academy-lezing Chapeaux! De hoeden van Koningin Beatrix op woensdag 5 april 15:00 - 16:15

Door Trudie Rosa de Carvalho – Conservator Kostuum & Textiel Paleis Het Loo

Conservator Trudie Rosa de Carvalho zal in haar lezing ‘Chapeaux! de hoeden van Koningin Beatrix’ dieper ingaan op deze koninklijke hoeden. Zij zijn een belangrijk onderdeel van de representatieve werkkleding en de bekroning van het herkenbare en vertrouwde silhouet van de vorstin. Aansluitend een flitspresentatie door Modemuzeblogger en stijlantropoloog Carmen Hogg over Headwraps.

Kaarten

Kaarten voor deze Academy-lezing kosten €5,00 en kunnen worden gekocht via Eventbrite.

De lezingen zijn gratis voor Modemuzebloggers en OBA-leden, maar om van een plek verzekerd te zijn, moet een kaart worden gereserveerd via Eventbrite. Gebruik de code MODEMUZEOBA en neem je OBA-lidmaatschapspas mee naar de lezing.